انتخاب بهترین بازیکن اروپا(ریبری شانس بیشتری دارد)-مطمئنا چرت گفتن
 
تکاپوی انتخاب بهترین بازیکن اروپا/ کریس، مسی یا ریبری؟

قانون آنلاین- نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا معرفی شدند. لئو مسی، کریس رونالدو و فرانک ریبری سه بازیکنی هستند که شانس تصاحب این عنوان را در تاریخ 29 آگوست خواهند داشت. مسی فصل گذشته با به ثمر رساندن 46 گل در لالیگا صاحب توپ طلای اروپا شده، کریس رونالدو نیز عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان را با 12 گل از آن خود کرده و فرانک ریبری نقش مهمی در موفقیت های بزرگ فصل پیش باواریایی ها ایفا کرده است. 

اتفاق جالب لیستی که با رای تعدادی از روزنامه نگاران شکل گرفته، غیبت نام آندرس اینیستاست. بازیکنی که سال گذشته این جایزه را از آن خود کرد اما امسال در جمع 10 نفر اول اروپا نیز جایی ندارد.   روبرت لواندوفسکی، آرین روبن، توماس مولر، گرث بیل، باستین شواین اشتایگر، زلاتان ایبراهیموویچ و رابین ون پرسی سایر بازیکنان حاضر در این لیست هستند.

آمار سایت یوفا نشان می‌دهد در میان ۳ نامزد نهایی دریافت جایزه برترین بازیکن فوتبال اروپا در فصل اخیر، ستاره فرانسوی تیم بایرن مونیخ شانس بیشتری دارد.
تسنیم، آمار منتشر شده توسط سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نشان می‌دهد که فوتبالدوستان سراسر جهان تمایل بیشتری برای معرفی شدن فرانک ریبری به عنوان برترین بازیکن اروپا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ دارند.
طبق گزارش یوفا فرانک ریبری با ۲۸۲۸ رای (۲۸۲۸ رای در فیسبوک)، کریستیانو رونالدو با ۲۱۴۳ رای (۱۷۴۴ رای در فیسبوک و ۳۹۹ رای در توئیتر) و لیونل مسی با ۱۷۹۱ رای (۱۵۳۸ رای در فیسبورک و ۲۵۳ رای در توئیتر) تا امروز بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:43 | نویسنده : فرنوش |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.